30 septembrie 2008

Nu te-am pierdut...

Urme de pasi pe asfaltul incins... urmele pasilor tai... Sunt atatea plecari in viata noastra, iubirea mea, incat, cateodata tind sa nu-mi mai aduc aminte cum eram atunci cand eram amandoi... Desi asta nu inseamna ca sentimentele mele sunt mai putin profunde. Inseamna doar, ca zilele se masoara in dor, si noptile in singuratate. Inseamna doar ca ma trezesc dorindu-mi sa te am langa mine, ca ma doare atunci cand nu-ti pot auzi vocea, ca nu reusesc sa ma concentrez indeajuns la nimic, pentru ca gandurile imi zboara continuu la tine... Am trecut prin multe, amandoi... Ne-am schimbat mult unul pe celalalt, dar singura constanta, in toata aceasta nebunie, a fost certitudinea ca nu putem, si nu vrem, sa traim unul fara celalalt. Stiu ca au fost momente in care te-am ranit. Stiu ca au fost momente in care, fiecare dintre noi s-a gandit ca poate nu mai are nici un rost, ca poate ar fi mai bine sa ne urmam drumul singuri. Dar imi pun sufletul pe tava, si iti spun din nou, ca lucrul care imi lipseste cel mai mult, este privirea ta, asupra mea, atunci cand adorm, si cuvintele tale, prin aburii somnului. Intoarce-te iubirea mea, asa cum te-ai intors de o mie de ori pana acum, cu siguranta ca drumul tau, e drumul nostru, ca viata ta, e legata fara drept de apel, de viata mea, ca n-ai sa stai niciodata singur in fata lumii, ca voi fi intotdeauna in spatele tau, sau langa tine... ca te iubesc salbatic, asa cum am facut-o intotdeauna.
Mi-e dor de tine, de tot ce reprezinti, de tot ce ai fost si vei fi, langa mine...
Cu dragoste,
A.

2 comentarii:

iquish spunea...

e frumos ce spui dar nu cred ca este adevarat. cel putin la faza cu revino asa cum ai revenit de o mie de ori sau cum era zisa....
odata pelcat se intoarce din obsinuinta din frica din reflex dar nu din dragoste...

eu zic sa te gandesti de doua ori inainte sa il chemi si de trei ori inainte sa ii accepti motivele pentru care sa intors.

si sa te intrebi daca nu cumva se intoarce pentru ca asta vrei tu nu pt ca isi doreste el.

Anca spunea...

Iti multumesc pentru sfaturi. Esti dragut. Dar e vorba de sotul meu care e plecat la un curs de pregatire si urmeaza sa vina acasa peste o saptamana. N-a plecat din relatie. E plecat fizic. Iar felul poetic in care am spus lucrurile astea, e legat numai de dorul pe care il impartasim...

LOCUL DE UNDE VIN POVESTILE

LOCUL DE UNDE VIN POVESTILE