22 septembrie 2008

It had to be BLUE

Am atata amaraciune stransa in mine, de o perioada de timp, ca trebuia sa o vars undeva... poate ca nu e locul cel mai bun... si poate ca de fapt e. Toata lumea judeca. Si pune etichete. Si intelege. Oare?
Azi am primit un mesaj de la o cunostinta absolut intamplatoare, in legatura cu unul dintre putinele lucruri bune din viata mea. Un mesaj in care, mai ca nu eram trasa de urechi. Si tot ceea ce imi venea sa strig era... fuck off... de ce mama dracului consideri tu ca e dreptul tau inalienabil sa te bagi? De unde forta asta extraordinara de a "sti" cu siguranta ce e mai bine pentru oamenii din jurul tau?
Si m-a pus pe ganduri. Respectivei persoane i-am transmis deja o bucata din ceea ce gandesc, in termeni mai mult decat prietenesti. se pare insa ca nu m-am racorit indeajuns, motiv pentru care am sa continui in acelas stil. Am senzatia cate odata ca sunt printre putinii oameni pe care ii cunosc, care au intr-adevar o ocupatie. Si la munca, si acasa, si asa mai departe... Pentru ca asta ar fi singura explicatie logica pentru care mie nu-mi vine sa ma bag in viata nimanui. Sunt ocupata. Dragilor... gasiti-va de munca... faceti-va familii, amante, luati-va animale de companie... faceti ceva care sa va ocupe timpul. E singurul sfat pe care il am pentru voi. Poate asa veti avea mai putina vreme sa catalogati, arhivati si indosariati lucruri si vieti pe care nu le intelegeti.
In alta ordine de idei, imi place albastrul, ma caracterizeaza si tot ceea ce e bun in viata mea e albastru..
Cu stima.
A.

3 comentarii:

Anonim spunea...

surprize surprize la editia din septembrie 2008...

Bine ai venit pe blogosfera.... era si cazul. Nu de alta dar cele prea multe lucruri pe care le ai de spus trebuie scoase la rampa.

La muuuuuuuuulte postari, premii si aprecieri, ca oricum criticile nu o sa intarzie sa apara.

Anonim spunea...

Bun venit in lumea blog-erilor.

Anonim spunea...

Da, si mie imi place albastrul, insa din pacate asa cum zic americanii, in acest moment "i am blue" si partea asta despre blue nu-mi mai place de loc. Unii isi atribuie dreptul de a se baga in viata altora si de a "da sfaturi". Cineva mi-a zis odata ca sfaturile, fie ele si venite de la parinti sau prieteni apropiati, nu trebuiesc ascultate, ci doar auzite. Nimeni nu poate hotari viata altuia, de aceea Dumnezeu ne-a dat ceea ce se numeste "free will", pentru ca e al nostru si e libertatea noastra de decizie, fara ca altcineva sa sa bage, sa te constranga.
P.S. NU VA LUATI AMANTA!

LOCUL DE UNDE VIN POVESTILE

LOCUL DE UNDE VIN POVESTILE