24 martie 2009

Happy birthday to me...

Am 28 de ani si ma simt ca la 15... As juca fati-ascunselea prin parc, as chiuli de la scoala (de care mi-e un dor de-mi vine sa plang) ca sa ma duc cu gasca intr-un bar murdar, sa bem ceai si sa lesinam razand. Am 28 de ani si ma simt ca la 18... As pleca in tabara la mare, sa raman fara bani la mijlocul vacantei, sa adorm pe plaja si sa simt miros sarat de alge si scoici... Am 28 de ani si ma simt ca la 20... As privi in ochi albastri si as vedea dragoste, si foame in ei... Am 28 de ani si par a ma simti ca la toate varstele de adolescent, copil si om de pana acum, numai de 28 de ani nu ma prea simt... Nu sunt serioasa, nu sunt matura, nu sunt inteleapta... pai si atunci cand o sa cresc mare? Sincer? N-are nici o importanta. Nici nu vreau sa fiu mare. Imi place sa am 5, 15, 18 sau 20 de ani. Nu vreau sa am 28 de ani niciodata. Nici macar la 28 de ani...
A.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Happy Birthday to You TOO - drp
friends will be friends at the end of the day?

LOCUL DE UNDE VIN POVESTILE

LOCUL DE UNDE VIN POVESTILE